
Cu un laptop şi o conexiune la internet, un antreprenor poate, astăzi, să aibă acces la piaţa globală. Drumul de la idee la înfăptuirea ei pare mai simplu ca niciodată. Pe măsură ce economia digitală transformă modelele tradiţionale de afaceri, oportunităţile antreprenorilor devin exponenţiale.
În ultimii ani antreprenoriatul a ajuns chiar un domeniu specific de instruire, fiind predat în unele şcoli. Această recunoaştere de care a ajuns să se bucure are evidentă legătură cu faptul că abilităţile personale precum iniţiativa, inovarea, creativitatea sau flexibilitatea au devenit esenţiale în era digitală, anticipându-se că vitalitatea economiei şi a societăţii va depinde de ele. Cum aceste calităţi se regăsesc în profilul antreprenorului, companiile, guvernele sau comunităţile încurajează mentalitatea antreprenorială care contribuie la creşterea economică datorită abilităţii de a livra idei, produse şi servicii inovatoare.