Puteți citi interviul integral aici.
În poziţia pe care o deţine acum, Mihai Bordeanu este responsabil de producţia, de brandul şi de vânzările Dacia. Este o carieră care nu mai pare un paradox dacă este privită din perspectiva deschiderii de a folosi oportunitățile care au apărut ca pași de dezvoltare profesională și personală. I-a plăcut matematica, dar a început să lucreze în marketing pentru branduri de uz casnic. A fost recrutat pentru industria de FMCG, ocupând poziția de marketing manager al unuia dintre brandurile Danone. Apoi, pe neaşteptate, a primit un telefon care a produs o nouă schimbare de industrie, către cea auto. A fost mai întâi la Toyota, apoi a urmat Groupe Renault, avansând din funcții de director de marketing în regiuni diferite din Europa până la poziția pe care o ocupă astăzi.
Pentru români, acum este mult mai uşor să acceadă la poziţii externe în multinaţionale. Mihai Bordeanu spune că naţionalitatea nu contează, cel puţin în Grupul Renault, iar el este cel mai bun exemplu prin poziţiile pe care le-a avut.
Daniel Anghel este de aceeaşi părere.
„Sunt români care au plecat din PwC şi au ajuns pe poziţii importante în diverse ţări sau sunt români care au luat locul expaţilor în conducerea operaţiunilor din România, şi au rezultate foarte bune.“