Retail & Consumer

Business Insights with PwC. Pandemia a venit cu multe modificări în comportamentul consumatorilor. Valoarea vânzărilor online va creşte cu cel puţin 20% în 2020. Dar online-ul nu va fi majoritar după ce va trece această criză

După mai multe zile de suspans în care mediul de afaceri a așteptat cu maxim interes decizia guvernului privind prelungirea facilităților fiscale după data de 25 octombrie - când expirau câteva dintre cele mai importante măsuri prevăzute de pachetele legislative succesive anterioare din perioada pandemică -, a fost în fine publicată la începutul acestei săptămâni OUG nr.181/2020. Vom evidenția în acest articol cele mai importante aspecte pe care contribuabilii ar trebui să le aibă în vedere din perspectivă strategică în privința aplicării acestui act normativ în corelație cu altele esențiale relevante în această perioadă, în special, cu OUG nr.69/2020 referitoare la amnistia fiscală, fără a relua aspectele noii reglementări ale cărei prevederi au fost reproduse deja ca atare în media.

„Dacă anul trecut am avut în jur de 4,6 mld. euro vânzări online, eu estimez că în acest an vor creşte cu cel puţin 20%, deci vor trece de bariera de 5 mld. euro, vor ajunge la aproape 6 mld. euro.“

Pandemia de COVID-19 a venit cu multe schimbări în compor­t­a­mentul consumatorilor de pe piaţa locală, iar companiile au fost nevoite să se adapteze într-o pe­ri­oadă foarte scurtă. Digitalizarea acce­le­rată a companiilor, preocuparea pentru sănă­tate şi preocuparea pentru sustena­bilitate sunt trei mari tendinţe care pot fi observate în această perioadă, cred Mihai Aniţa şi Ruxan­dra Târlescu, parteneri în cadrul PwC România.

Share
Share
Share