30 de ani

Noua normalitate este deja aici. Retailul prezentului şi al viitorului este un mix între online şi offline, energia e tot mai verde, iar plăţile se fac mai degrabă cu cardul

Viitorul plăţilor este fără numerar, astfel că volumul tranzacţiilor digitale se va tripla până în 2030 ♦ Agenţia bancară a viitorului devine locul unde clienţii vor fi consiliaţi în alegerea produselor, mai ales a celor mai complexe ♦ În retail, magazinul fizic nu va dispărea, dar se va reinventa ♦ Consumatorii pun tot mai mare accent pe produse sănătoase, locale şi pe branduri care sunt atente la probleme de mediu ♦ Şi în domeniul energiei se vede atenţia tot mai mare acordată planetei, astfel că tranziţia energetică este reală, de anvergură, iar ritmul nu va face decât să accelereze.

Viitorul plăţilor este fără numerar, astfel că volumul tranzacţiilor digitale se va tripla până în 2030 ♦ Agenţia bancară a viitorului devine locul unde clienţii vor fi consiliaţi în alegerea produselor, mai ales a celor mai complexe ♦ În retail, magazinul fizic nu va dispărea, dar se va reinventa ♦ Consumatorii pun tot mai mare accent pe produse sănătoase, locale şi pe branduri care sunt atente la probleme de mediu ♦ Şi în domeniul energiei se vede atenţia tot mai mare acordată planetei, astfel că tranziţia energetică este reală, de anvergură, iar ritmul nu va face decât să accelereze.

Pentru a putea descoperi care sunt perspectivele postpandemie pentru industriile de retail, energie şi servicii financiare, ZF a discutat cu trei parteneri din cadrul companiei de audit şi consultanţă PwC – Andreea Mitiriţă, Diana Coroabă şi Ruxandra Târlescu -, dar şi cu executivi de top din cele trei domenii menţionate, respectiv, Jadwiga Gwardys-Zientara, CFO Carrefour România, Carlo Pignoloni, country manager Enel Romania, Marco Hößl, CEO Kaufland România şi Moldova, Alina Popa, CFO OMV Petrom, Mihai Ion, CFO Raiffeisen Bank, Iskander Abdibaitov, chief officer corporate development Rompetrol şi Willy Dicu, CEO-ul TEILOR.

Share
Share
Share